ILI vs LII

Dział o płynnym poziomie powagi i merytoryczności ;)
Regulamin forum
UWAGA! To nie jest forum ekspertów. Każdy użytkownik ma prawo do swojego zdania i innego spojrzenia na zagadnienie.
Awatar użytkownika
Agon

ILI vs LII

Post autor: Agon » środa 14 sty 2015, 23:47

Jak odróżniacie ILI od LII? Te typy są według mnie niesamowicie podobne, ale nie znam się na socjonice zbyt dobrze i dlatego je mylę. Są jakieś cechy, które je ewidentnie różnią?

Awatar użytkownika
miaka
Socjotyp: SEI

Re: ILI vs LII

Post autor: miaka » czwartek 15 sty 2015, 17:23

Zacznij przytulac co 5 sek i obserwuj reakcje

Awatar użytkownika
kotka
Socjotyp: ESI
Poprzedni login: kotka

Post autor: kotka » czwartek 15 sty 2015, 17:37

Te typy są bardzo mocno odmienne. Już jeżeli mówić o podobieństwach to miedzy ILI a IEI albo LII I LSI.

Jak odróżnić?

ILI tłumaczy rzeczywistość przed odniesienie do intuicyjnego rozumienia istoty sprawy, którą wykorzystuje praktycznie w sposób, nazwałabym to, prakseologiczny - jak i po co działać aby było skutecznie.

LII przede wszystkim tłumaczy rzeczywistość przez uporządkowane systemy, które tworzy na podstawie swoich porównań, analogii, odniesień i potencjalnych rozwinięć.
[table][td][pre]  _
\`*-.
) _`-.
. : `. .
: _ ' \
; *` _. `*-._
`-.-' `-.
; ` `.
:. . \
. \ . : .-' .
' `+.; ; ' :
: ' | ; ;-.
; ' : :`-: _.`* ;
.*' / .*' ; .*`- +' `*'
`*-* `*-* `*-*'[/pre]
[/td][td][/td][/table]

Awatar użytkownika
Agon

Post autor: Agon » sobota 17 sty 2015, 23:17

Miaczernet Explorer pisze:Zacznij przytulac co 5 sek i obserwuj reakcje
Nie znam osobiście żadnego ILI, ani LII, albo znam ale nie wiem, że znam. Mam podejrzenie, że mogę być którymś z tych typów. Czym się będą różniły reakcje tych typów na przytulanie co 5 sekund? Z tego co czytałem na temat Fe u tych typów, podejrzewam, że ILI zareaguje negatywnie, a LII pozytywnie, ale to jednak duże uproszczenie. Wiele zależy od relacji z drugą osobą.