• Administrator

Regulamin forum socjonika.pl

Zablokowany
Administrator
Posty: 11
Rejestracja: wtorek 17 lip 2007, 11:18

Regulamin forum socjonika.pl

Post autor: Administrator » piątek 22 wrz 2017, 19:06

1. Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu forum. Jego nieznajomość nie upoważnia do łamania go.
2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści które umieszczają na nim jego użytkownicy.
3. Zanim założysz nowy temat, sprawdź, czy nie istnieje już podobny. Jeśli nie, upewnij się, że swój temat umieszczasz w odpowiednim dziale. Zadbaj o czytelny tytuł nowego tematu.
4. Nie offtopuj - pisz na temat. Jeśli chcesz podzielić się czymś niezwiązanym z głównym tematem forum, napisz o tym w Hyde Parku czy Totalnym Offtopie lub wyślij PW. Jeśli w ramach dyskusji na inny temat potrzebujesz coś wtrącić, używaj funkcji „offtop”, która pozwala na wydzielenie pobocznego tematu w postach. Dyskusje offtopowe będą usuwane przez moderatorów. Jeżeli post (lub posty) nie na temat będą prezentować sobą jakąś wartość, zawiązywać nową dyskusję - będą przeniesione do odpowiedniego forum, lub przeklejone do prawidłowego tematu.
5. Nie obrażaj użytkowników forum, nie umieszczaj treści łamiących prawo, dyskryminujących innych użytkowników i propagujących przemoc. Nie przesadzaj z przekleństwami. Miej na uwadze, że na forum mogą przebywać osoby niepełnoletnie. Użytkownicy nagminnie używający wulgaryzmów i obraźliwych epitetów będą karani.
6. Szanuj język polski – postaraj się pisać bez błędów czy literówek. Postaraj się, żeby to co piszesz było przejrzyste i czytelne.
7. Nie zakładaj więcej niż jednego konta, to niedozwolone. Multikonta będą łączone z kontem pierwotnym, a użytkownicy dublujący konta - karani.
8. Nick użytkownika może zmienić wyłącznie administracja forum na prośbę użytkownika. Nicki osób często cytowanych nie będą zmieniane.
9. Decyzja moderatora jest ostateczna – nie dyskutuj z nią. Możesz poprosić na PW o uzasadnienie decyzji, ale uszanuj ją. Jeśli jesteś niezadowolony z pracy moderatora, skontaktuj się z administratorem, ale nie nadużywaj tej możliwości w błahych sprawach.
10. Pamiętaj o prawach autorskich. Jeśli korzystasz z wypowiedzi, opracowań i twórczości innych, wymagana jest informacja na ten temat.
11. Nie używaj koloru moderatorów ani administratora. To jest kolor moderatora i administratora.
12. Nie umieszczaj w dyskusjach treści reklamowych, postów z ukrytą reklamą, opinii i tekstów mających podświadomie nakierować czytelnika na określony produkt czy usługę. Linki lub posty z reklamą będą edytowane lub kasowane przez moderatorów i administratorów. Odnośniki do stron komercyjnych będą usuwane – także z podpisów.
13. Maksymalny wymiar grafiki w postach i podpisie to 600x600 pikseli.
14. Maksymalny wymiar grafiki w awatarze to 240x240 pikseli, minimalny 10x10 pikseli.
15. Skrypt forum używa plików cookies. Jeżeli ci to przeszkadza, wyłącz ich obsługę w ustawieniach przeglądarki.
17. Regulamin może być zmieniony bez podawania przyczyny.
18. Nie zauważyleś/łaś, że nie ma punktu szesnastego. ;)
  • Złamanie regulaminu będzie skutkowało karami. Przypadki łamania regulaminu będą rozpatrywane indywidulanie i karane adekwatnie do przewinienia: ostrzeżeniem, czasowym zawieszeniem konta lub przydzieleniem do grupy „troll”.

Zablokowany